admin gru/ 4/ 2018 | 0
Nawiązanie współpracy z biurem rachunkowym często okazuje się być właściwym rozwiązaniem dla osób, które nie posiadają odpowiedniej wiedzy związanej z koniecznością prowadzenia księgowości. Każdy przedsiębiorca, niezależnie od formy i wielkości firmy, zobligowany jest do wypełniania obowiązków księgowych w odpowiednim terminie.
Decydując się na pomoc biura rachunkowego przedsiębiorca ma możliwość odciążenia siebie od wielu spraw związanych z księgowością. Daje mu to szansę na skoncentrowanie pełnej uwagi na rozwój prowadzonej firmy.
Istotna podczas nawiązania współpracy ze specjalistami jest umowa, której warunki muszą odpowiadać obydwu stronom.
Co powinna zawierać umowa z biurem rachunkowym?
– zakres usług księgowych,
– kwestia odpowiedzialności za popełnione błędy,
– ustalony cennik,
– okres obowiązywania umowy,
– zasady odstąpienia od umowy,
– określenie zleceniodawcy,
– określenie zleceniobiorcy,
– określenie wynagrodzenia.
Biuro rachunkowe – tradycyjne czy internetowe?
Bardzo często mamy do czynienia z dylematem, który spotyka naszych Klientów. Mianowicie mowa o tym, jakie biuro rachunkowe wybrać. Wówczas dylemat rozgrywa się pomiędzy biurem tradycyjnym, a internetowym. Wówczas zalecamy przeanalizowanie wszelkich możliwych „za” i „przeciw”. Ostateczna decyzja powinna być uwarunkowana indywidualnymi upodobaniami przedsiębiorców.